Landstede Hammers Basketbal

Al sinds jaar en dag is, onze Erik, enorme fan van alles wat maar met Basketbal te maken kan hebben. Van een reisje naar New York om te kijken in de Madison Square Garden naar een NBA game, of een vaste businessclub aanhanger van de Landstede Hammers. Als trouwe aanhanger van de Landstede Hammers kon er dan ook geen leukere opdracht zijn dan het ontwikkelen van de nieuwe merk ‘Landstede Hammers Basketbal’. Naast een nieuw logo ontwikkeld Blik Reclame ook alle communicatiemiddelen van Landstede Hammers als communicatie partner. Heerlijk om deze twee hobbies te combineren.

Als basketbal fans zijn we enthousiast over het project dat we voor de Hammers uit Zwolle hebben gerealiseerd. Onze opdracht omvatte het ontwerpen van een nieuw en herkenbaar logo dat de essentie van de Hammers perfect weerspiegelt.

Daarnaast hebben we een doelgericht communicatieconcept ontwikkeld om de kracht en persoonlijkheid van het team te benadrukken. Dit concept werd vervolgens geïmplementeerd in diverse uitingen, zoals posters, banners en social media content. Hiermee hebben we bijgedragen aan het vergroten van de betrokkenheid van fans en het versterken van de merkidentiteit van de Hammers.

Dit project illustreert onze professionele aanpak en effectieve merkpositionering, en we zijn ervan overtuigd dat de Hammers uit Zwolle met hernieuwd zelfvertrouwen hun positie in de sportwereld versterken, dankzij de samenwerking met Blik Reclame.

Wat hebben we voor Landstede Hammers mogen ontwerpen?

  • Logo & huisstijl
  • Wedstrijd tenue
  • LED boarding
  • Social media uitingen
  • Communicatieconcept
  • Signing van het wagenpark

#hammertime.