Limone D’oro. De lekkerste limoncello gewoon uit Zutphen

Je leest het vast veel vaker. Horeca enthousiastelingen die diepe interesse hebben in het uitpluizen van de perfecte samenstelling van een product. Dat is in het geval van Peter Romeijnders uit Zutphen en Rutger Wolters uit Epse niet anders. Peter vanuit zijn functie als gastheer bij een restaurant in het oosten van Nederland en Rutger vanuit zijn Chef kok functie bij hetzelfde restaurant.

Na menig liter test limoncello ontstond dé perfecte batch. Met deze batch ready-to-go stapten zij naar Blik Reclame. Want een goed product verdiend een goed merk te worden. Blik Reclame mocht het merk Limone D’oro voorzien van een beeldmerk, logo, etiket, website, flyer en diverse beursartikelen.

Gewapend met deze materialen heeft Limone D’oro zijn Limoncello ontwikkeld tot prijswinnende drank. Dus alle inspanningen van de heren hebben zich dubbel en dwars terugbetaald.

Nieuwsgierig waar Limone D’oro te koop is? Bekijk het hier

Flyer ontwerp Limone d'oro

Limone D’oro. De lekkerste limoncello gewoon uit Zutphen

Merkontwikkeling

Alle likeuren hebben zijn natuurlijke kleur, geur en smaak te danken aan het gebruik van onbewerkte biologische ingrediënten. Er worden geen extra geur, kleur of smaakversterkers gebruikt in het productieproces.

U herkent Limone D’oro aan de combinatie van een authentieke fles met beugelsluitingen en het moderne eigentijdse etiket.