De mensen van Blik Reclame zijn niet alleen mooidenkers. Het zijn ook omdenkers, beterdenkers en verbeterdenkers. Chaos geeft onrust, zeker als het uw merkontwikkeling betreft. Samen een duidelijke route bepalen naar een herkenbaar en werkbaar merk. Wij voeren dit graag door tot in de puntjes. Hierdoor ontstaat overzicht en duidelijkheid.
Herinner de dag dat je iets groots begon.
Jouw bedrijf wordt natuurlijk op ieder vlak gestructureerd gerund. Over elk detail wordt door meerdere mensen goed nagedacht. Alleen op die manier wordt niets aan het toeval overgelaten.
Blik Reclame vind het belangrijk dat de uitstraling naar bestaande en, vooral, potentiële klanten tot in de perfectie verzorgt is. Zo beginnen we natuurlijk met een logo dat perfect past bij de naam van het bedrijf. Het logo is meestal het eerste wat er van een organisatie overal gezien wordt.
Met dit logo gewapend gaan we over tot het communicatieconcept. In dit communicatieconcept bepalen we zaken zoals de manier waarop we klanten aanspreken, maar ook hoe bepaalde elementen vormgegeven worden. Door een herkenbare stijl neer te zetten herkent uw klant dat de uiting van jouw bedrijf is zonder dat het logo nodig hoeft te zijn. Denk bijvoorbeeld eens aan McDonalds en de Rabobank.
Het communicatieconcept bied handvatten om eenvoudig diverse middelen te ontwerpen. De uitstraling en de eisen aan de vormgeving zijn namelijk al vastgelegd.
We laten graag aan je zien wat we zoal maken maar natuurlijk zijn we ook niet vies van een lekker potje sparren. Vast een tipje van de sluier bekijken?
Gewoon een keertje vrijuit sparren over merkontwikkeling met onze Blikjes? Bel even