GRAFISCHE VORMGEVING: ZEG HET MET BEELD, WANT DAT ZEGT MEER DAN DUIDEND WOORDEN
Blik Reclame gelooft sterk in de eerste indruk. Een visuele identiteit vormt hierbij niet alleen de grafische, maar ook de conceptuele basis van een merk en zet hiermee de toon. Dat gaat van huisstijl tot fotografie. Maar ook video, infographics, de typografie en verhouding tussen tekst en beeld. Alles tezamen bepaalt de visuele identiteit. Wij helpen klanten graag zich uniek, herkenbaar en professioneel op de markt te positioneren. Deze visuele identiteit vertalen wij vervolgens door naar de noodzakelijke analoge of digitale media.
BRENG HET VERHAAL IN BEELD
Het is geen noodzaak dat een product of bedrijf fotogeniek is. Binnen de juiste context zijn er vaak voldoende mogelijkheden om spannend, onderscheidend of inspirerend beeld te creëren. De context vraagt geen directe link met het product, maar bijvoorbeeld wel met de lifestyle die daarbij past. Beelden moeten raken, een emotie opwekken, overtuigen en inbranden. En altijd passen bij de identiteit van het merk, product of dienst.